Djnawesele’s Weblog



Jak powinien być ubrany dj na weselu?

Dokładnie takie pytanie zadaję sobie już od kilku lat. Często spotykam się z ofertami „konkurencji” i przeglądając ich galerię widzę, że na wesele zakłądają oni specjalne, firmowe koszulki polo z logo firmy lub reklamami np. firm nagłośnieniowych. Przyznam, że nie wygląda to zbyt estetycznie, przynajmniej jeżeli chodzi o mój gust i mój odbiór takiej sytuacji. Z drugiej strony ciągle słyszy się opinię, że kapela lub dj na weselu nie powinni wyglądać lepiej od gości a już na pewno nie powinni być bardziej odpicowani niż Pan Młody.

I co w takim przypadku zrobić? Rozwarzałem możliwość zlecenia zaprojektowania i uszycia specjalnych koszulek polo naszej firmy, ale pomysł nie przeszedł. Zdecydowaliśmy się jednak na granie w koszulach i spodniach garniturowych. Dla odróżnienia tylko od gości weselnych zakładamy dwie koszule w jednakowym deseniu i od razu każdy wie, że rozmawia z kapelą a nie z któymś z gości.

Pozostała jeszcze sprawa krawatu, otóż, aby nie być za bardzo eleganckim i nie świrować pawiana, zwyczajnie nie zakładamy krawatów na wesele, jesteśmy luzakami na weselu;)

Z pewnością opinie na temat tego jak powinna wyglądać obsługa muzyczna na weselu są podzielone. Ja przedstawiłem swoje odczucia i ustosunkowałem się do naszego ubioru.

W końcu jak to mówią:

„jak CIę widzą, tak Cię piszą.”


Skomentuj

