Djnawesele’s Weblog



Od czego się zaczęło

Czyli nasze początki

Imprezy weselne prowadzimy we dwóch, jako dj wodzirej i akordeonista prezenter. Na co dzień jesteśmy ojcem i synem. Mamy dwie oddzielne historie, które zazębiły się nie tylko w rodzinie, ale również w naszej „pracy”.

Dla nas obydwu muzyka zawsze była pasją życia.

Najpierw kilka słów o tacie:

Pierwsze przyjęcie weselne zagrał już w wieku 15 lat, wówczas jeszcze był dobrze zapowiadającym się perkusistą. Do służby wojskowej zagrał bardzo dużo wesel oraz imprez okolicznościowych w różnych młodzieżowych kapelach. Po wojsku na stałe związał się z zespołem weselnym „Sekret”, z którym grał przez 15 lat (średnio 25-30 wesel w roku). Już jako klawiszowiec i akordeonista.

Instrument potocznie zwany keją to jego pasja, której poświęca kilka godzin dziennie, dodatkowo, nie ma dnia, żeby nie przeglądał allegro w poszukiwaniu nowych skarbów. W tej chwili posiada już cztery akordeony i codziennie przynajmniej na chwilę musi dotknąć każdego.

Gra głównie muzykę biesiadną (jego repertuar to ponad sto tytułów) i jest świetnym słuchowcem. Od niedawna zaczął się interesować poważniejszą muzyką i wziął się za naukę czytania nut.

Jego postać bardzo urozmaica wesele. Dzięki akordeonowi przyjęcie ma istny staropolski klimat, a goście mogą pobawić się również przy posiłkach za stołami.

Na sali tańca wie, jak dogodzić publice w starszym wieku, stąd nasz repertuar jest bardzo rozbudowany i w każdym momencie pamiętamy o wszystkich gościach. Każdy z nich znajdzie chwilę, by zaszaleć na parkiecie.

Jego ulubioną muzyką jest polski rock lat 80′ i muzyka ludowa. Doskonale jednak zdaje sobie sprawę, że dobrą muzyką do tańca i zabawy jest także muzyka disco polo.

Ulubione zespoły i wykonawcy

Maanam, Perfekt, Stanisław Wielanek, Kapela Czerniakowska, Lady Punk, Janusz Laskowski i wiele innych.

A teraz troszeczkę o mnie:

Od dzieciństwa miałem styczność z muzyką weselną i nie tylko. Już jako czterolatek jeździłem z tatą na próby jego zespołu weselnego. W wieku 7 lat rozpocząłem naukę gry na pianinie, grałem też troszeczkę na gitarze.

Pierwszą imprezę clubową poprowadziłem w wieku 15 lat. Wtedy traktowałem to jako zabawę, ale szybko przerodziło się to w pasję i sposób na życie. Grywałem na wielu imprezach okolicznościowych takich jak: osiemnastka, andrzejki, sylwester, studniówka itp., aż w końcu zostałem zauważony przez właściciela jednego z ciekawszych clubów w Wyszkowie. Byłem z nim ściśle związany przez prawie dwa lata.

W tym czasie zacząłem szkołę gry na akordeonie i postanowiłem spróbować sił na weselach. Na początku planowaliśmy z tatą założyć zespół muzyczny, ale po głębszych przemyśleniach stwierdziliśmy, że dużo więcej będziemy mogli zaoferować klientom w formie dja na wesele plus akordeonisty.

Zespół w tym momencie powoli przechodzi do lamusa, a nasza oferta jest dużo bogatsza niż większości zespołów.

I tak rozpoczęła się nasza przygoda z weselami.

Co jakiś czas staram się jednak grać również w lokalach, żeby nie zapomnieć technik miksu i poszerzać swój gust muzyczny. Obecnie imprezy clubowe jakie prowadzę są utrzymane w klimatach r’n’b, hip hop i dancehall, ale często sięgam po stare sprawdzone utwory, które gram także na weselach.

Całkowita odmienność mojego gustu od taty sprawia, że na parkiecie podczas wesela można potańczyć przy na prawdę każdym rodzaju muzyki. A gościom daje to gwarancję udanej zabawy.

Ulubieni wykonawcy i kapele:

Kelis, Aaliayh, Happysad, Dżem, Noon i wiele, wiele innych.


Skomentuj

