Djnawesele’s Weblog



Utwory na pierwszy taniec

Wstęp:

Często nasi klienci pytają mnie do jakiego utworu powinni zatańczyć pierwszy taniec. Oczywiście najlepiej jest, gdy dana Para ma swój wyjątkowy utwór, który już od pierwszego taktu kojarzy im się ze sobą. Niestety nie zawsze tak jest i wtedy Młodzi mają poważny problem. Często jest też tak, że ten jedyny utwór, kojarzony tak wspaniale, zwyczajnie nie nadaje się na pierwszy taniec, czy to ze względu na melodię, czy też słowa (i gości:)).

Aby ułatwić sobie pracę przejrzałem liczne fora i zebrałem utwory najczęściej polecane na pierwszy taniec. Stworzyłem listę, którą przedstawiam klientom. Teraz postanowiłem się podzielić nią ze wszystkimi gośćmi na moim blogu. Mam nadzieję, że komuś się ona przyda

Kilka propozycji:

  • „Wielka miłość” Seweryn Krajewski
  • „Moje jedyne marzenie” Anna Jantar
  • „To co w życiu ważne” Krzysztof Krawczyk
  • „Niebieska Piosenka” Grzegorz Tomczyk
  • Chcę tu zostać” Farba
  • „Zawsze tam gdzie ty” Lady Punk
  • Zabiorę cię właśnie tam” Kancelarya
  • „Oczarowanie” Zbigniew Wodecki
  • Nasz najpiękniejszy dzień” Eleni
  • Weselne preludium” Krzysztof Krawczyk
  • ” Can’t Help Falling in Love” Elvis Presley lub Michael Buble
  • „Fascination” Nate King Cole

Lista będzie na bieżąco uaktualniana

Dodaj komentarz

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

